Podmínky a rozvoz

Podmínky a informace o rozvozu

 

  • POZOR! Pokud chcete udělat nějakou změnu či máte dotaz k obědu toho rána, prosím napište nám místo mailu SMS nebo volejte, je to rychlejší a jistější! Při expedici obědů či opracovním okolnostem, by mohl být váš dotaz v mailu přehlédnout.


    • POZOR! Pokud chcete udělat nějakou změnu či máte dotaz k obědu toho rána, prosím napište nám místo mailu SMS nebo volejte, je to rychlejší a jistější! Při expedici obědů či opracovním okolnostem, by mohl být váš dotaz v mailu přehlédnut. Tel: 736641176 Děkujeme!
    • Využijte naší služby, vychutnejte si zdravá a chutná jídla Pažitky zdravě a chutně! Platí pouze pro město Třebíč nyní nově i Stařeč!
      Pozor. Ve vzdálenějších místech ( mimo Třebíč ) si vyhrazujeme právo v případě pouhého jednoho kusu obědu, objednávku stornovat. Věříme, že chápete. Rozvážíme v pracovní dny od PONDĚLÍ do PÁTKU. Dny, kdy je zavřeno, zavčas avizujeme na webu i FB, popřípadě v jídelníčku.
    • Objednáváte výhradně přes e-shop. V případě nouze volejte. Vždy vám musí přijít potvrzovací mail, jinak je "něco" špatně! 
      Volejte, jestli vás máme v systému, nemuseli byste se obědu dočkat.
    • Každý den od 10:00 do 13:00 jsme pro Vás připravili rozvoz jídel dle nabídky na vámi určené místo. Rozvozový plán je většinou ve směru Náměstí - Horka Domky - Průmyslová zóna - Nové Dvory - Hájek - Týn - Borovina.
    • PROSÍM POZOR! Vyhrazujeme si právo stanovit výši minimální objednávky na 110,- Kč. Neplatí pro samotnou polévku!
    • Objednávku je nutné nahlásit do 9:00 tentýž den, prostřednictvím webového portálu.
    • Pokud zvládnete objednávku den předem do 22:00 budeme rádi! V košíku je prostor pro poznámku kde můžete vyplnit třeba změnu adresy doručení.
    • Vložte jídlo do košíku, zadejte adresu, místo nebo recepci, kam vám oběd doručíme. Pokud máte dobitý kredit, s penězi již nemanipulujete.
    • Naším cílem je doručení objednávek v co nejkratší době, však objednávek přibývá a trasy sparavedlivě obměňujeme.
    • V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky nebo jiný čas doručení (dopravní komplikace, nehoda, počasí, delší čekání na určení čas pouhým posledním jídlem v pažitkovském autě atd.), může dojít k opoždění či změně času doručení.
    • V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek nahrazující informace o čase dodání.
    • Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou částku.
    • Hmotnosti veškerých jídel jsou uváděny v syrovém stavu! I tak každou krabičku vážíme při výdeji a snažíme se námi uváděnou váhu jídla striktně dodržet. Avizujeme tedy 350 g.
    • Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, stravenkami i na účet. Firmy mohou hradit obědy fakturačně jednou za měsíc.
    • Osobní odběr je možný po domluvě na adrese: Zdislavina 10/78, Nové Dvory (Kočičina) vedle kuchyňského studia Stella interier
    • Cena jídel je včetně obalů a doručení.
    • Newsletter, který zasíláme obsahuje jídelníček, informace, novinky a super recepty z portálu Pazitka.cz
    • Přijímáme platby stravenkami typu: sodexo gastro pass, ticket restaurant.
    • Při platbě stavenkami počítejte se zvýšením ceny za obědové menu o 10%. Stravenky firmy neproplácí v plné výši a manipulace s nimi není beznákladová. Děkujeme za pochopení.
    • Můžete si objednat i dárkový poukaz pro své přátele, kolegy či rodinu. Prosíme dopředu, pokud jste nestihli volejte. Pokusíme se vyhovět.
    • V případě nespokojenosti nás ihned kontaktujte na tel. čísle 736 641 176 nebo na mailu: jidlo@pazitka.cz
    • Číslo pažitkovského účtu je: 2101124386/2010. Pošlete vámi zvolenou částku na náš účet SPOLU S VAŠÍM VARIABILNÍM SYMBOLEM, vyčkáte na informační mail s pokyny, potvrdíte a hotovo! Přebíráte obědy bez manipulace s penězi. Stejně si můžete předplatit obědy vašimi stravenkami osobně při rozvozu.
    • Pečeme pro vás nejen bezlepkové dezerty, ale i celé koláče. Pokud máte zájem o prodej našich koláčů ve vaše provozu, kontaktujte nás, pošleme vám ceníky. Koláče k prodeji objednávejte telefonicky na čísle 736 641 176! Ceny, fotografie a celá nabídka koláčů je na webu k dispozici.
    • Informace o alergenech jsou vždy u nabídky jednotlivých obědů, polévek, dezertů a koláčů. Pokud máte dotaz, kdykoliv volejte, rádi vám odpovíme.
    • Platba fakturou je možná po konkrétní domluvě a konkrétním smluveném odběru jídel.
    • Polévky objednávejte výhradně k hlavnímu chodu. V tomto případě účtujeme polévku cenou 30 kč. Pokud máte výjimečně po domluvě s námi objednány 3 a více kusů polévek, na jedno místo, dovezeme je. Nebo můžeme přidat k obědu, který si objednal třeba váš kolega. 
      Pokud platíte stravenkami znovu se zvýší cena jakéhokoliv jídla o 10%. 
      Vysvětlení výše.
    • STORNO objednávek nebývá u nás nikdy problém. Jen prosíme, pokud to lze, podchytit den předem nebo nejlépe hned ráno v den obědu. Můžeme vaši porci buďto předat zákazníkovi na kterého se nedostalo nebo porci znovu přidáme do systému. Hodina před doručením je dle nás minimálně"nefér". Samozřejmě krizové situace chápeme!
    • Naše telefonní číslo ( 736 641 176 ) je vám k dispozici PO-PÁ nejlépe od 7.30 do 15.00 hod. V příadě, změn v objednávce je super poslat po zavolání SMS, protože mimo kancelář si to stejně budeme chtít zapsat.
    • Doklad se fyzicky vydává na vyžádání zákazníka, jinak je vaše vyúčtování vždy ihned zasláno po zadání objednávky do systému do vašeho mailu. Znovu opakujeme: pokud vám nedorazí potvrzovací mail, raději volejte a společně to překontrolujeme.


    • Pokud obdržíte DÁRKOVÝ POUKAZ jsou nutné následující kroky:

      1. Nejprve se zaregistrujete na našem webu jidlo.pazitka.cz / hlavní stránka je www.pazitka.cz, kde je vlevo nahoře proklik na AKTUÁLNÍ NABÍDKA JÍDEL
      2. Objednáte si první vámi vybraný oběd.
      3. Před dokončením objednávky dolů do poznámky napíšete heslo: DÁRKOVÝ POUKAZ
      4. Kolegyně z rozvozu přebere dárkový poukaz při doručení obědu a my vám dobijeme kredit ve výši poukazu na pažitkovský účet (odečteme právě doručený oběd)
      5. Můžete odebírat obědy bezhotovostně, do vyčerpání nabité částky na Vašem účtu, kterou vždy uvidíte, při přihlášení.
      6. Po dokončení vaší objednávky musí přijít potvrzovací mail. Pokud se tak nestane,je možné, že objednávka neproběhla úspěšně.
      Na to prosím POZOR!


    • Děkujeme za vaši přízeň a těšíme se na vaše objednávky!



      Za tým pažitka zdravě a chutně Monika R.
zobrazit
Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

Firma: Pažitka s.r.o.
IČ: 05657580

Sídlem: Vítězslava Nezvala 64, 674 01 Třebíč

(dále jen „prodávající“ , případně „správce“)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel (dále jen: „kupující“, případně „subjekt údajů“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese jidlo.pazitka.cz (dále jen „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

 

Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije
  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území specifikovaného v ustanovení o ROZVOZu.
  4. Jídla jsou určena k okamžité spotřebě, pokud na obalu není uvedeno datum spotřeby.
    Váha masa je na 100g v syrovém stavu (pokud není uvedeno jinak)


Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  1. Rozvoz je provozován pouze v pracovních dnech od 9.30 - 13.00 hod. Objednávku lze učinit pouze na ten daný den v čase od 00:00 do 9.30 nebo den předem. Objednávky jsou doručovány dle rozvozového plánu v oblasti města Třebíč. S ohledem na časy přijetí, případně na požadovaný čas, je-li uveden v poznámce objednávky a umožní-li to rozvozové kapacity prodávajícího. Pro bližší informace volejte na tel. 736 641 176
  2. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží a způsob platby. Prodávající nenese odpovědnost za výběr a množství zboží, které provedl kupující.
  3. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  4. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy.
  5. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, vyhrazuje si právo nabídnout kupujícímu jinou alternativu, případně přijatou objednávku zrušit. O této okolnosti informuje kupujícího telefonicky na tel. číslo uvedené v objednávce. Dojde-li následně k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím ohledně nového obsahu objednávky, pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu formou vyslovení souhlasu.
  6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Vzhledem k specifickému zboží, které je většinou okamžitě po obdržení objednávky připravováno k expedici, může kupující zrušit objednávku POUZE telefonicky na telefonní číslo +420 736 641 176 se souhlasem prodávajícího.
  7. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující již dříve porušil tyto VOP, zejména, nesplnil svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  8. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena novým odesláním objednávky, přičemž původní kupní smlouvu prodávající zruší.


Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.


Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího. (týká se jen kupujících s uzavřenou platnou rámcovou kupní smlouvou)
  • v hotovosti nebo „papírovými“ stravenkami Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner (dále jen „stravenka“), nebo bezhotovostně – „elektronickou stravenkou“ při osobním odběru v provozovně
  • dobírkou v hotovosti nebo stravenkami při předávní zboží.
  • Prodávající si vyhrazuje právo při platbě stravenkami cenu navýšit o 10%, protože nám není stravenka proplácena v plné výši. Prodávající má se stravenkami manipulační náklady. Tento fakt je uveden i v sekci podmínky a rozvoz.
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti či stravenkami je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby na účet prodávajícího je kupní cena splatná dle podmínek uvedených v rámcové kupní smlouvě.
  3. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  4. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  5. V současnosti se na prodej jídla mimo provozovnu (rozvoz na adresu kupujícího) zákon o elektronické evidenci tržeb nevztahuje.
  6. Rozvážíme jídla jednotlivě balené. Během rozvozu jsou umístěné v termoboxech. Oblast rozvozu je město Ostrava. Prodávající si vyhrazuje právo nerozvážet zboží do některých oblastí, u vzdálenějších míst může být rozvoz podmíněn včasným přijetím objednávky, pro upřesnění volejte na tel. 736 641 176
  7. Prodávající má stanovenou podmínku pro akceptaci objednávky - musí obsahovat minimálně jedno jídlo z nabídky Hlavní jídla, případně z nabídky Stálá nabídka.
  8. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • po předchozí dohodě také osobním odběrem v provozovně prodávajícího
  1. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat, zda množství a jednotlivé položky odpovídají objednávce, včetně neporušenosti obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  4. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad, který je zasílán na váš registrační email IHNED po odkliknutí tlačítka: OBJEDNAT.
  5. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.


Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
  2. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího telefonicky, případně prostřednictvím emailové adresy uvedené v objednávce. Byly-li prodávajícím v souvislosti s objednávkou přijaty peněžní prostředky, vrátí je ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy včetně nákladů na dodání kupujícímu, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.


Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  • vrácení peněz v hotovosti nebo na účet
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Může se stát, že nebudete uspokojeni způsobem vyřízení Vaší objednávky. Například dojde k dodání nesprávné objednávky, případně některá z objednaných položek schází, nebo jste byli nespokojeni s chováním přepravce, pak okamžitě volejte na telefonní číslo 736 641 176, abychom mohli společně najít vhodné a rychlé řešení vzniklé situace.

  1. Vaše urgentní reklamace vyřizujeme v průběhu otevírací doby na telefonním čísle 736 641 176. Na reklamace obdržené e-mailem budeme reagovat až dle našich časových možností.
  2. Pro nahlášení reklamace si připravte jen číslo objednávku nebo vás v systému zpětně dohledáme po telefonické domluvě.
  3. Kupující je povinen si zboží při převzetí překontrolovat, zda odpovídá objednávce.
  4. Pokud kupující obdrží jiné zboží, než si objednal, nesouhlasí s ponecháním výměnou a požaduje-li dodání zboží dle objednávky, bude mu, je-li to možné, v co nejkratším čase dodáno zboží, které si objednal, v opačném případě mu bude ponížena cena o nedodané zboží.
  5. V případě, že kupující není spokojen s kvalitou zboží, měl by neprodleně kontaktovat prodejce na telefonním čísle 736 641 176. Pokud bude shledáno, že nebyly dodrženy obchodní podmínky ze strany prodávajícího, bude nabídnuta kupujícímu výměna zboží.. Nové zboží bude kupujícímu dodáno v co nejkratším termínu.
  6. Přijímány jsou pouze reklamace na zboží zakoupené v den reklamace. Reklamace objednávek z předchozích dnů vzhledem k povaze zboží nelze přijmout.
  7. Je v zájmu kupujícího, aby si při placení přepočítal vrácené peníze v přítomnosti přepravce.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky.
  2. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  3. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě.
  5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Zde máte možnost seznámit se s obsahem dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů.

 

KONTAKT:

PAŽITKA s.r.o.
Vítězslava Nezvala 64
674 01 Třebíč
IČ: 05657580

Jednatelka: Monika Růžičková
Tel: 736641176
e-mailové adrese: jidlo@pazitka.cz

zobrazit
Online platby - platební brána


Možnosti placení

 

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.



Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

 

 

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

 

 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

 

 
zobrazit
Ochrana osobních údajů

Pokud jste naším zákazníkem, odběratelem novinek nebo návštěvníkem webu, svěřujete nám své osobní údaje. My zodpovídáme za jejich ochranu a zabezpečení. Seznamte se tedy prosím s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR ( nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)).

 

Kdo je správce?

Jsme společnost Pažitka s.r.o., IČO 05657580 se sídlem V. Nezvala 437/64, Stařečka, 674 01 Třebíč, zapsaná u rejstříkového soudu v Brně, oddíl C, vložka 97197, která provozuje eshop www.jidlo.pazitka.cz. Vaše osobní údaje zpracováváme jako správce, tj. určujeme, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybíráme případné další zpracovatele, kteří nám se zpracováním těchto údajů budou pomáhat.

 

Kontaktní údaje

Pokud se na nás budete chtít v průběhu zpracování obrátit, můžete nás kontaktovat na e-mail: jidlo@pazitka.cz

 

Prohlášení

Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména GDPR, a tedy že:

  • budeme zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu,
  • plníme dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů,
  • umožníme vám a budeme vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle GDPR.

 

Rozsah osobních údajů a účely zpracování

Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):

● poskytování služeb, plnění smlouvy

vaše osobní údaje v rozsahu: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy (dodání zboží, zaslání informací o objednávce) po dobu 3 let.

 

● vedení účetnictví

Jste-li zákazníky, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů, po dobu min 10 let.

 

● marketing - zasílání newsletterů

Vaše osobní údaje (e-mail a jméno, pohlaví, na co klikáte v e-mailu a kdy je nejčastěji otevíráte) využíváme za účelem přímého marketingu - zasílání obchodních sdělení. Jste-li naším zákazníkem, děláme tak z oprávněného zájmu, neboť nám toto umožňuje ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti , a to po dobu 3 let od poslední objednávky.

 

Pokud nejste naším zákazníkem, zasíláme vám newslettery jen na základě vašeho souhlasu, po dobu 3 let od udělení. V obou případech se můžete z odběru odhlásit použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.

 

Cookies

Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte, které produkty si prohlížíte a ze které stránky k nám na web přicházíte. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že tato data nám mohou poskytnout fakta pro zlepšení našich služeb. Proti tomuto zpracování máte právo vznést dle GDPR (článek 21) námitku, a to na e-mailové adrese: jidlo@pazitka.cz

 

Cookies pro cílené reklamy budou zpracovávány pouze na základě vašeho souhlasu dle nastavení vašeho prohlížeče. Využíváme je, abychom vás mohli znovu oslovit s přesně cíleným produktem či službou. Pro zpracování Cookies pro cílenou reklamu využíváme tyto platformy, se kterými máme uzavřenou platnou dohodu či smlouvu o ochraně osobních údajů:

  • Sklik společnosti Seznam.cz, a.s.,

  • Adwords společnosti GOOGLE Ireland Limited

  • Facebook Ireland Limited

Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete ve svém prohlížeči zakázat.

 

Zabezpečení a ochrana osobních údajů

Chráníme vaše osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které

odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je, jako kdyby byly naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.

Předání osobních údajů třetím osobám

K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci.

 

Pro zajištění konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří umí data ochránit ještě lépe než my a na dané zpracování se specializují.

 

Jsou to poskytovatelé následujících odvětví:

  • přepravní a dopravní služby

  • účetní a daňové kanceláře

  • technologické společnosti zajištující provoz a správu eshopu

  • online agentury a platformy

     

Je možné, že se v budoucnu rozhodneme využít další aplikace či zpracovatele, pro usnadnění a zkvalitnění zpracování. Slibujeme vám však, že v takovém případě při výběru budeme na zpracovatele klást minimálně stejné nároky na zabezpečení a kvalitu zpracování, jako na sebe.

 

Předávání dat mimo Evropskou unii

Veškeré zpracování osobních údajů bude prováděno na území EU.

Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů

V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím info@vestavne-spotrebice.cz

 

Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.

Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a my vám doložíme ve lhůtě 30 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.

Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.

Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesl námitku proti zpracování. Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování. (Např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.)

Právo na přenositelnost

Pokud byste chtěli své osobní údaje vzít a přenést k někomu jinému, budeme postupovat stejně jako při využití práva na přístup - jen s tím rozdílem, že vám informace dodáme ve strojově čitelné podobě. Tady potřebujeme alespoň 60 dní.

Právo na výmaz (být zapomenut)

Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). Nechceme na vás zapomenout, ale pokud si to budete přát, máte na to právo. V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje ze svého systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 90 dní.

V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností, a např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem. O dokončení výmazu vás budeme informovat na e-mail.


Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů

Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu s nařízením GDPR, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme moc rádi pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom s tím mohli něco udělat a případné pochybení napravit.

 

Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělení

E-maily s inspirací, články, produkty a službami vám zasíláme, jste-li náš zákazník, na základě našeho oprávněného zájmu.

Pokud zákazníkem ještě nejste, posíláme vám je jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr našich e-mailů stisknutím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.

 

Mlčenlivost

Dovolujeme si vás ujistit, že naši zaměstnanci i spolupracovníci, kteří budou zpracovávat vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů s námi. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.

Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 25.5.2018 a nahrazují předchozí Ochranu osobních údajů.






 

 


 

zobrazit
Odběr newsletteru