Podmínky, rozvoz a informace

Podmínky, rozvoz a informace

 

  • Využijte naší služby, vychutnejte si zdravá a chutná jídla Pažitky zdravě a chutně! Platí pouze pro město Třebíč!
  • Objednáváte výhradně přes web. Vždy vám musí přijít potvrzovací mail, jinak je něco špatně! V případě nouze volejte.
  • Každý den od 10:00 do 13:00 jsme pro Vás připravili rozvoz jídel dle nabídky na vámi určené místo.
  • PROSÍM POZOR! Vyhrazujeme si právo stanovit výši minimální objednávky na 99,- Kč. Neplatí pro samotnou polévku!
  • Objednávku je nutné nahlásit do 9:00 tentýž den, prostřednictvím webového portálu.
  • Pokud zvládnete objednávku den předem do 22:00 budeme rádi! V košíku je prostor pro poznámku kde můžete vyplnit třeba změnu adresy doručení.
  • Vložte jídlo do košíku, zadejte adresu, místo nebo recepci, kam vám oběd doručíme. Pokud máte dobitý kredit, nemanipulujete již s penězi.
  • Naším cílem je doručení objednávek v co nejkratší době, však objednávek přibývá a trasy sparavedlivě obměňujeme.
  • V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky nebo jiný čas doručení (dopravní komplikace, nehoda, počasí, delší čekání na určení čas pouhým posledním jídlem v pažitkovském autě atd.), může dojít k opoždění či změně času doručení.
  • V tomto případě podá pracovník příjmu objednávek nahrazující informace o čase dodání.
  • Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou částku.
  • Hmotnosti veškerých jídel jsou uváděny v syrovém stavu! I tak každou krabičku vážíme při výdeji a snažíme se námi uváděnou váhu jídla striktně dodržet.
  • Za produkty a služby je možno platit v hotovosti, stravenkami i na účet.
  • Osobní odběr je možný po domluvě na adrese: Zdislavina 10/78, Nové Dvory (Kočičina) vedle kuchyňského studia Stella interier
  • Cena jídel je včetně obalů a doručení.
  • Newsletter, který zasíláme obsahuje jídelníček, informace, novinky a super recepty z portálu Pazitka.cz
  • Přijímáme platby stravenkami typu: sodexo gastro pass, ticket restaurant.
  • Při platbě stavenkami počítejte se zvýšením ceny za obědové menu o 10%. Stravenky firmy neproplácí v plné výši a manipulace s nimi není beznákladová. Děkujeme za pochopení.
  • Můžete si objednat i dárkový poukaz pro své přátele, kolegy či rodinu. Prosíme dopředu, pokud jste nestihli volejte. Pokusíme se vyhovět.
  • V případě nespokojenosti nás ihned kontaktujte na tel. čísle 736 641 176 nebo na mailu: jidlo@pazitka.cz
  • Číslo pažitkovského účtu je: 2101124386/2010. Pošlete vámi zvolenou částku na náš účet, vyčkáte na informační mail s pokyny, potvrdíte a hotovo! Přebíráte obědy bez manipulace s penězi. Stejně si můžete předplatit obědy vašimi stravenkami osobně při rozvozu! 
  • Pečeme pro vás nejen bezlepkové dezerty, ale i celé koláče. Pokud máte zájem o prodej našich koláčů ve vaše provozu, kontaktujte nás, pošleme vám ceníky. Koláče k prodeji objednávejte 24 hod dopředu! Ceny, fotografie a celá nabídka koláčů je na webu k dispozici.
  • Informace o alergenech jsou vždy u nabídky jednotlivých obědů, polévek, dezertů a koláčů. Pokud máte dotaz, kdykoliv volejte, rádi vám odpovíme.
  • Platba fakturou je možná po konkrétní domluvě a konkrétním smluveném odběru jídel.
  • Polévky objednávejte výhradně k hlavnímu chodu. V tomto případě účtujeme polévku cenou 30 kč. Pokud máte výjimečně po domluvě s námi objednány 3 a více kusů polévek, na jedno místo, dovezeme je. Pokud platíte stravenkami znovu se zvýší cena jakéhokoliv jídla o 10%. Vysvětlení výše.
  • STORNO objednávek nebývá u nás nikdy problém. Jen prosíme, pokud to lze, podchytit den předem nebo nejlépe hned ráno v den obědu. Můžeme vaši porci buďto předat zákazníkovi na kterého se nedostalo nebo porci znovu přidáme do systému. Hodina před doručením je "nefér". Samozřejmě jinak chápeme krizové situace!
  • Naše telefonní číslo je vám k dispozici Po-PÁ nejlépe od 7.00 do 15.00 hod. V příadě, změn v objednávce je super SMS, protože mimo kancelář si to stejně budeme chtít zapsat.
  • Doklad se fyzicky vydává na vyžádání zákazníka, jinak je vaše vyúčtování vždy ihned zasláno po zadání objednávky do systému do vašeho mailu. Znovu opakujeme: pokud vám nedorazí potvrzovací mail, je "něco špatně".


  • Děkujeme za vaši přízeň a těšíme se na vaše objednávky!
Odběr newsletteru